Tutoring Teoria, praktyka, studia przypadków

Czekierda Piotr, Fingas Bartosz, Szala Marcin

Tutoring Teoria, praktyka, studia przypadków

49,00

 

Tutoring jako metoda edukacji spersonalizowanej, traktująca rozwój podopiecznego holistycznie, staje się coraz bardziej popularna. W opinii jej prekursorów oraz praktyków jest ona szansą na powrót do źródeł edukacji i odnowienie relacji mistrz-uczeń. Metoda ta, oparta na personalizmie, klasycznej koncepcji cnót i osiągnięciach psychologii pozytywnej oraz wyposażona w nowoczesne narzędzia edukacyjne, pozwala odkrywać pełnię potencjału podopiecznego, by mógł on wykorzystywać swoje talenty i mocne strony dla dobra własnego i innych. Niewątpliwym walorem tej książki jest jej kompleksowość: autorzy kładą nacisk zarówno na wnikliwy opis teoretycznych podstaw metody, jak i na konkretne przykłady jej zastosowania.

Treść książki obejmuje:
- definicję tutoringu, teorię, źródła i założenia tej metody,
- opis procesu stawania się tutorem,
- kwestie wdrożeniowe, w tym pozyskiwanie środków na wprowadzenie tutoringu,
- omówienie funkcjonowania tutoringu uwzględniające różnorodność jego zastosowań i celów w po szczególnych obszarach edukacji - w szkole, na uczelni i w edukacji nieformalnej, np. w organizacjach pozarządowych,
- studia przypadków - opisy funkcjonowania tutoringu w różnych instytucjach,
- wywiady z praktykami tutoringu.
Publikacja stanowi kompleksowe źródło wiedzy o tej metodzie oraz znakomitą inspirację do jej sto sowania i wdrażania. Adresatami książki są osoby interesujące się edukacją w szkole i na uczelni oraz edukacją nieformalną i rozwojem osobistym.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-264-8169-7

EAN: 9788326481697

Liczba stron: 336

Format: 16.7x23.9

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem