Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Marcin Zaremba

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

7.0

(17 ocen) wspólnie z

34,90

 

Wyjątkowa książka, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu.

Autor kieruje ją do trzech grup czytelników:
- menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile;
- osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji – ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny;
- pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej.
Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym.

Poltext
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-756-1548-7

Liczba stron: 204

Format: 140x215mm

Cena detaliczna: 34,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem