Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Hagen Seidel

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

6.2

(42 ocen) wspólnie z

39,99

 

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.
Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.

Ole
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-280-1066-6

EAN: 9788328010666

Liczba stron: 252

Format: 155x235mm

Cena detaliczna: 39,99 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem