Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu

Praca zbiorowa

Coaching jako wskaźnik zmian paradygmatów w zarządzaniu

54,90

 

Książka stanowi wybór tematów z zakresu praktyki coachingu. Teksty prezentują konkretne metody i sposoby pracy w ramach coachingu, a także przedstawiają refleksje i inspiracje związane z coachingiem. Jako że motywem przewodnim publikacji jest coaching w powiązaniu ze zmianami w organizacji i zarządzaniu, część tekstów odwołuje się do wybranych koncepcji przywództwa, czy np. zarządzania talentami w organizacji. Istotnym walorem książki jest dostarczenie możliwości wymiany wiedzy i doświadczeń między coachami, poznanie odmiennych podejść i spojrzeń na praktykę coachingu. Jest to zatem książka dla coachów, dla potencjalnych odbiorców coachingu oraz dla tych, których interesuje ta forma wspierania rozwoju ludzi i organizacji.

Z recenzji dr hab. Mirosławy Huflejt-Łukasik, kierownika studiów podyplomowych Coaching w organizacji, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

Poltext
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-756-1198-4

EAN: 9788375611984

Liczba stron: 318

Format: 160x235mm

Cena detaliczna: 54,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem