Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

Wiktor Jan W., Oczkowska Renata, Żbikowska Ag

Marketing międzynarodowy Zarys problematyki

60,90 zł

5025

 

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy.
Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-1788-1

Liczba stron: 348

Format: 170x240mm

Cena katalogowa: 60,90 zł