Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie

Kevin Maney

Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie

54,90 zł

3569

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?

Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.

Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.

Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.


Zapraszamy na www.punktyprzelomowe.pl  Znajdziesz nas również na Facebooku  

Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł

Znak literanova
Oprawa twarda z obwolutą

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2011-10-24

ISBN: 978-83-240-1620-4

Opracowanie graficzne
MillStudio

Tytuł oryginalny: Trade-Off. Why Some Things Catch On, and Others Don't

Liczba stron: 216

Znak literanova

Format: 155x235

Cena katalogowa: 54,90 zł

Tłumaczenie: Magdalena Czech

Reuter

„Podobnie jak Malcolm Gladwell w ”Poza schematem” i ”Błysku!”, Kevin Maney przedstawia tylko pozornie proste idee i dowody na ich poparcie”.

Co decyduje, że kupujemy?

Czy da się połączyć jakość z dostępnością