Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen

Chris Anderson

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen

6.9

(72 ocen) wspólnie z

36,78

Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić

Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. 
Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego "Długiego ogona". Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.

Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album "In Rainbows", uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.

Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
Za darmo to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.   

Polecamy kubek motywacyjny idealny dla każdego człowieka biznesu! Zobacz jak otrzymać go za 1 zł

Znak Literanova
Oprawa twarda z obwolutą

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2011-06-06

ISBN: 978-83-240-1631-0

EAN: 9788324016310

Opracowanie graficzne
Robert Kleemann

Tytuł oryginalny: Free. The Future of a Radical Price

Liczba stron: 248

Znak Literanova

Format: 154x215

Cena detaliczna: 54,90 zł

Tłumaczenie: Magdalena Niemczuk-Kobosko

Kazimierz Żurek z Think Tank o modelach biznesowych ”za darmo”

Komentarze nie są potwierdzone zakupem