Plakat i reklama. Przewodnik Informator o twórczości największych plakacistów

Souter Nick, Newman Stuart

Plakat i reklama. Przewodnik Informator o twórczości największych plakacistów

 

Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.

· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji

Muza
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2012-01-31

ISBN: 978-83-775-8131-5

Tytuł oryginalny: Poster Handbook

Liczba stron: 320

Format: 150x200mm

Cena katalogowa: 39,99 zł

Tłumaczenie: Bożenna Stokłosa