Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.
· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji
Wydanie: pierwsze
Data pierwszego wydania:
2012-01-31
ISBN: 978-83-775-8131-5
EAN: 9788377581315
Tytuł oryginalny: Poster Handbook
Format: 150x200mm
Cena detaliczna: 39,99 zł
Tłumaczenie: Bożenna Stokłosa