Grupy kultowe. Uwarunkowania społeczne

Mariusz Gajewski

Grupy kultowe. Uwarunkowania społeczne

 

W książce czytelnik znajdzie konkretne dane i usystematyzowaną wiedzę teoretyczną. Autorzy, opisując społeczne konteksty funkcjonowania kontrowersyjnych grup kultowych, wnoszą w temat wiele nowych treści i odkrywają przed czytelnikiem nowe, mało znane aspekty społecznego „bytowania" grup kultowych. Podjęte tematy z pewnością wzbudzą w czytelniku emocje, a dzięki przekazaniu solidnej wiedzy będą inspirować do przemyśleń i refleksji. Stąd publikacja może okazać się przyczynkiem do dalszego pogłębienia studium proponowanego tematu.
dr Mariusz Gajewski

WAM
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2012-10-26

ISBN: 978-83-776-7109-2

Liczba stron: 532

Format: 156x232mm

Cena katalogowa: 69,00 zł