Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Ewelina Koch

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

6.1

(9 ocen) wspólnie z

34,90

To już trzecia książka w serii omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie.

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.
Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Poltext
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2016-09-16

ISBN: 978-83-756-1688-0

Liczba stron: 180

Poltext

Format: 14.0x22.0cm

Cena detaliczna: 34,90 zł

Rok wydania: 2016

Komentarze nie są potwierdzone zakupem