Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD

33,60

 

Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji „Nowoczesna Polska” w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. […]

Tom piąty „Recepcji mediów” jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego.

Ze Wstępu

Barbara Boniecka i Anna Granat

UMCS
Oprawa miękka

Data pierwszego wydania:
2019-01-23

ISBN: 978-83-227-9162-2

EAN: 9788322791622

Liczba stron: 243

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 33,60 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem