Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Verne Harnish

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

8.1

(11 ocen) wspólnie z

89,00

 

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu,tlumaczony na języki z całego świata, zdobywca wielu nagród, po raz pierwszy w Polsce!

Scaling Up, czyli Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części przedstwaijące główe obszaray decyzyjne scalingu:
- ludzie,
- strategia,
- realizacja,
- pieniądze.

Harnish na pierwszy plan wysuwa relację między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia, jak Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie, które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2018-11-20

ISBN: 978-83-012-0137-1

Tytuł oryginalny: Scaling Up: How a Few Companies Make It… and Why the Rest Don’t (Rockefeller Habits 2.0)

Liczba stron: 280

Format: 27.6x15.6

Cena detaliczna: 89,00 zł

Scaling Up

Komentarze nie są potwierdzone zakupem