Nowe media w trzecim sektorze Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

Małgorzata Łosiewicz

Nowe media w trzecim sektorze Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań

44,10

 

Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Broszurowa ze skrzydełkami

Data pierwszego wydania:
2018-09-15

ISBN: 978-83-786-5704-0

EAN: 9788378657040

Liczba stron: 482

Format: 28.3x14.4

Cena detaliczna: 44,10 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem