Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka jest obiektywnym spojrzeniem na sytuację osób g/Głuchych i słabosłyszących, które codziennie zderzają się z barierami współczesnego świata. Okazuje się, że największą z nich jest komunikacja. Ze względu na brak możliwości porozumiewania się ze słyszącymi, osoby g/Głuche czują się dyskryminowane i pomijane przez społeczeństwo. Jednak bariera ta, okazuje się szczególnie krytyczna w placówkach medycznych, gdzie od prawidłowej komunikacji może zależeć zdrowie, a nawet życie głuchego pacjenta. Co więcej, jest ona dostrzegana i uciążliwa zarówno dla osób g/Głuchych jak i większości personelu medycznego.
Książka Aleksandry Włodarczak „Głuchy pacjent – wyzwania i potrzeby” to pierwsza, wydana w Polsce publikacja, przedstawiająca specyfikę pracy z pacjentem głuchym i słabosłyszącym w placówkach opieki zdrowotnej. Zwraca przede wszystkim uwagę na konieczność poprawy komunikacji pomiędzy osobami głuchymi, a udzielającym pomocy personelem medycznym.
Data pierwszego wydania:
2018-11-06
ISBN: 978-83-811-9297-2
Format: 150x210mm
Cena detaliczna: 39,99 zł