Sztuka prezentacji Teoria i praktyka

Sztuka prezentacji Teoria i praktyka

60,00

 

Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy.

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.

Difin
Oprawa miękka

Data pierwszego wydania:
2018-09-11

ISBN: 978-83-808-5631-8

Liczba stron: 304

Format: 17.0x20.1

Cena detaliczna: 60,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem