Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego Podejście integracyjno-inkluzyjne

Gębal Przemysław E.

Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego Podejście integracyjno-inkluzyjne

5.0

(1 ocena) wspólnie z

28,00

 

Książka Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście
integracyjno-inkluzyjne jest pracą interdyscyplinarną. (… )
Łączy więc wiele dziedzin nauki takich jak glottodydaktyka, językoznawstwo
polonistyczne, kulturoznawstwo, komunikacja, ale też
pedagogika i socjologia. (… ) Przedstawione cele pracy są bardzo
ambitne. Monografia ma być z jednej strony „nową” dydaktyką języka,
z drugiej – zakreślać obszary wiedzy interdyscyplinarnej, koniecznej
do realizacji tego celu. (… ) Rzeczywiście, obecność uczniów z doświadczeniem
migracyjnym wymaga zupełnie innej dydaktyki. (… )
Edukacja takich dzieci narzuca konieczność interdyscyplinarności
i koncepcji połączenia kształcenia językowego z nauczaniem międzykulturowym,
dydaktyką wielojęzyczności, edukacją włączającą
i edukacją pozytywną. (… ) Przedstawione szerokie obszary naukowe
dotyczące nowej dydaktyki wymagają starannego przygotowania nauczyciela,
specyficznej organizacji procesu dydaktycznego i działań
legislacyjnych.

Księgarnia Akademicka
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-763-8931-8

EAN: 9788376389318

Liczba stron: 296

Format: 20.5x14.0

Cena detaliczna: 28,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem