Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Przekonanie o wielotrybowości komunikacji oznacza przyjęcie postawy metodologicznej otwartej na fakt, że dokonywany nieustannie przez człowieka proces nadawania znaczeń wykorzystuje różne systemy – tryby semiotyczne. Komunikacja nie ogranicza się bowiem do wymiany komunikatów językowych, a zdolności komunikacyjne człowieka należy rozważać jako całość nieredukowalną do zachowania słownego. Takie podejście, określane niekiedy mianem multimodalnego, nie faworyzuje żadnego z systemów semiotycznych, choć może wysuwać jeden z nich na pierwszy plan.
Księgarnia Akademicka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-763-8898-4
EAN: 9788376388984
ISBN: 978-83-763-8898-4
EAN: 9788376388984
Liczba stron: 136
Format: 24.0x17.0
Cena detaliczna: 28,00 zł
Format: 24.0x17.0
Cena detaliczna: 28,00 zł