Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej

Monika Sulimowska-Formowicz

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej

59,00 zł

4715

 

Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-808-5508-3

Liczba stron: 270

Format: 165x230mm

Cena katalogowa: 59,00 zł