Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo

Przedsiębiorczość i zarządzanie innowacjami Wiedza technologia konkurencja przedsiębiorstwo

99,00

 

Przedsiębiorczość należy do aktualnej i stale rozwijającej się problematyki prac naukowych, zarówno na polu rozważań teoretycznych badań podstawowych, jak i prac aplikacyjnych. Ukształtowana postawa przedsiębiorcza, aktywność przedsiębiorców i społeczeństwa, w decydującym stopniu wpływają na wzrost oraz podnoszenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych, a także rozwoju społeczno-gospodarczego i kulturowego układów regionalnych, czy krajowych. Dlatego na szczególne podkreślenie zasługuje duża waga i aktualność podjętej problematyki badawczej przez redaktorów oraz interesująca koncepcja układu recenzowanego tomu.

Pragnę również zaznaczyć, że realizacja obszernego studium wymagała dużego wysiłku ze strony redaktorów i autorów w celu przygotowania tej interesującej publikacji. […] Poszczególne rozdziały obejmują: ogólną problematykę przedsiębiorczości i innowacji, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, specyficzny typ przedsiębiorczości akademickiej, problematykę innowacyjności przedsiębiorstwa, innowacyjne metody zarządzania, metody i techniki zarządzania innowacjami, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, w tym szczególnie aktualny problem wspierania rozwoju działalności małych i średnich przedsiębiorstw, działalność innowacyjna korporacji transnarodowych w Polsce, rolę informacji w pobudzaniu innowacyjności oraz problematykę przedsiębiorczości uniwersyteckiej.

Prof. dr hab. Zbigniew Zioło
Uniwersytet Pedagogiczny
im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Redaktorzy naukowi monografii są pracownikami naukowo-dydaktycznymi Uniwersytetu Jagiellońskiego, Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania, Katedra Organizacji i Zarządzania

C.H. Beck
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-812-8551-3

Tytuł oryginalny: B

Liczba stron: 378

Format: 23.8x16.5

Cena detaliczna: 99,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem