Rozprzestrzenialne media Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze

Jenkins Henry, Ford Sam, Green Joshua

Rozprzestrzenialne media Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze

54,90 zł

4135

 

„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.
Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.

„Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.”
Z rozdziału Jak czytać tę książkę?

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-814-2024-2

Tytuł oryginalny: Spreadable madia

Liczba stron: 516

Format: 140x210mm

Cena katalogowa: 54,90 zł

Tłumaczenie: Michał Wróblewski

Cena pakietu

94,80 zł

6329