Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Kompetencja komunikacyjna to stan twórczego napięcia między byciem stosownym a skutecznym w komunikacji. Dlaczego kompetencja komunikacyjna to nowa jakość w komunikacji? Czym wyróżnia się kompetentny komunikator? Czy social media istotnie wpływają na kompetencję komunikacyjną? Jaka jest kompetencja komunikacyjna studentów dziennikarstwa w Polsce? Dlaczego jest tak ważna w dziennikarstwie?
W tej książce znajdziesz odpowiedzi i nowe inspiracje do komunikacji.
Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-809-0100-1
EAN: 9788380901001
ISBN: 978-83-809-0100-1
EAN: 9788380901001
Liczba stron: 628
Format: 16.4x23.4
Cena detaliczna: 50,00 zł
Format: 16.4x23.4
Cena detaliczna: 50,00 zł