Metody wyceny przedsiębiorstw  aspekty teoretyczne i praktyczne

Buszko Michał, Jaworek Małgorzata

Metody wyceny przedsiębiorstw aspekty teoretyczne i praktyczne

 

„Celem opracowania jest dostarczenie czytelnikom teoretycznej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności w zakresie prowadzenia wyceny przedsiębiorstwa za pomocą tradycyjnych i nowoczesnych metod ze szczególnym naciskiem położonym na metody dochodowe wykorzystujące zarówno prosty, jak i złożony aparat matematyczno-finansowy. Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza finansowych, analityków finansowych, doradców ekonomicznych, maklerów i osób zajmujących się profesjonalnie zarządzaniem wartością przedsiębiorstw. W ramach opracowania skoncentrowano się na prezentacji istoty poszczególnych metod wyceny, a także wskazano sposoby i warunki ich zastosowania w praktyce, przedstawiając krok po kroku przykłady wyceny przedsiębiorstw”.

Ze Wstępu

Wydawnictwo Naukowe UMK
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-231-3759-7

Liczba stron: 228

Format: 15.8x22.5

Cena katalogowa: 36,00 zł