Marketing Teoria i przykłady

Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszki

Marketing Teoria i przykłady

57,75 zł

3984

 

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Placet
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-748-8162-3

Liczba stron: 392

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 57,75 zł