Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw Przywództwo, marketing, budżet

Drewniak Rafał, Goździewska-Nowicka Agnieszka, Posadzińska Iwona

Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw Przywództwo, marketing, budżet

39,00

 

Książka „Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.

W publikacji szczegółowej analizie poddano:
• determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
• rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników,
• specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
• prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
• kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-810-2002-2

EAN: 9788381020022

Liczba stron: 158

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 39,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem