Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Zamierzeniem autorów książki jest analiza najbardziej aktualnych zjawisk i tendencji obserwowanych na globalizującym rynku turystycznym. Uwzględniono w niej zarówno dynamiczne zmiany zachodzące po stronie popytu i podaży turystycznej, jak i najnowsze osiągnięcia myśli ekonomicznej. Ważnym elementem publikacji są zamieszczone w każdym rozdziale studia przypadków przedsiębiorstw i regionów turystycznych, pokazujące, w jaki sposób można zastosować podejście ekonomiczne do analizy konkretnych zjawisk rynku turystycznego.
Wolters Kluwer
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-3925-4
EAN: 9788326439254
ISBN: 978-83-264-3925-4
EAN: 9788326439254
Liczba stron: 312
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 49,00 zł
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 49,00 zł