Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Barefoot Darren, Szabo Julie

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

79,00

 

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

- nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
- zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
- promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
- śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.
Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-264-3379-5

Liczba stron: 276

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem