Koszyk 0
Opis:
Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Procesy wirtualizacji marketingu powodują modyfikację relacji zachodzących pomiędzy firmą a podmiotami otoczenia. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji ... współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego. OPINIE Ta oryginalna na polskim rynku wydawniczym praca naukowa w obszarze nauk o zarządzaniu poświęcona istocie wirtualizacji marketingu w kontekście sieciowego kreowania wartości jest ciekawym i wartościowym kompendium wiedzy na niesłychanie ważny temat zmian w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, wynikających z tworzenia nowych struktur i układów sieciowych w wirtualnym środowisku, uwzględniających m.in. rolę klientów. Autor w swoim opracowaniu podjął się trudnego zadania wyjaśnienia wielu pojęć, definicji, modelowania procesów wirtualizacji oraz charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania nowoczesnych form organizacji spełniającej wymogi globalizującego się coraz bardziej otoczenia. prof. zw. dr hab. Irena Hejduk, Szkoła Główna Handlowa Tematykę recenzowanej książki można uznać za nowatorską i przyczyniającą się do rozwoju nauk o zarządzaniu. Wirtualizacja marketingu rozpatrywana jest w tej pracy w sposób systemowy w kontekście istotnych przeobrażeń w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa na rynku. Autor ma ambicje stworzenia podstaw metodologiczno-teoretycznych nowoczesnego marketingu, a proponowane ujęcia modelowe zostały oparte na dogłębnej analizie dorobku światowego i własnych badaniach w tym zakresie. (?) Zasługą Autora jest kompleksowe postrzeganie wpływu wirtualnego środowiska na marketing oraz podkreślenie roli procesów wirtualizacji w teorii sieciowego kreowania wartości. Sformułowane wnioski i konkluzje bardzo dobrze odpowiadają na postawione w tej książce ambitne cele. prof. zw. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Poltext
  • miękka
Mniej Więcej
  • Grzegorz Mazurek
  • 2012
  • 294
  • 235
  • 165
  • 978-83-7561-216-5
  • 9788375612165
  • ZALDI

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena