Zarządzanie XXI wieku wyzwania

Drucker Peter F.

Zarządzanie XXI wieku wyzwania

6.8

(17 ocen) wspólnie z

59,90

 

W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym.
Jak pisze sam Drucker:
„Każda organizacja działa w oparciu o własną Teorię Biznesu, czyli zbiór podstawowych założeń. (..) Strategia służy przekształceniu owej własnej Teorii Biznesu w wydajność (...) w wysoce nieprzewidywalnym środowisku. (...) Ale na czym oprzeć strategię w XXI wieku, w epoce gwałtownych zmian i całkowitej nieprzewidywalności? Czy istnieją jeszcze jakieś założenia, na których można spokojnie budować strategię organizacji, zwłaszcza biznesowej? Czy są jeszcze jakieś pewniki?
Owszem. Wydaje się, że istnieje co najmniej pięć zjawisk, które można uznać za pewniki. Kłopot w tym, że są one zdecydowanie odmienne od tych, na których przywykliśmy do niedawna budować strategie”.
— Fragment książki

MT Biznes
Oprawa: Oprawa twarda z obwolutą

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-610-4084-2

EAN: 9788361040842

Tytuł oryginalny: MANAGEMENT CHALLENGES FOR THE 21ST CENTURY

Liczba stron: 212

Format: 162x240mm

Cena detaliczna: 59,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem