Koszyk 0
Opis:
Autorzy pracy - wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - przedstawiają najbardziej istotne elementy zarządzania zorientowanego na wzrost wartości przedsiębiorstwa. Wszechstronnie omawiają zależności i wpływ procesów restrukturyzacji na wartość firmy, z uwzględnieniem czynnika czasu, ryzyka i niepewności. Wskazują źródła finansowania rozwoju. Wyjaśniają sens i logikę tworzenia wartości dodanej dla akcjonariuszy. Prezentują różne metody wyceny przedsiębiorstw ... w tym specyficzne dla małych firm. Podkreślają rolę człowieka jako kreatora wartości oraz znaczenie marki firmy w budowaniu lojalności klientów. Wiele uwagi poświęcają fuzjom, przejęciom i aliansom strategicznym. Książka adresowana jest do właścicieli i akcjonariuszy przedsiębiorstw, menedżerów i kadr kierowniczych, doradców i specjalistów z firm konsultingowych, wykładowców i studentów. Czytaj dalej >> << Zwiń
Kategorie:
  • Poltext
  • miękka
Mniej Więcej
  • Praca Zbiorowa
  • 1999
  • 352
  • 232
  • 162
  • Warsztaty menadżerskie
  • 83-86890-73-8
  • 9788386890736
  • 88398

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.