Koszyk 0
Opis:
Zarządzanie nie jest prostą sprawą. Wymaga od menedżera stałego doskonalenia wiedzy i umiejętności. Nawet doświadczony kierownik może próbować inaczej spojrzeć na swoją pracę i dzięki odkryciu nowych aspektów filozofii oraz technik zarządzania zmodyfikować nieco swój indywidualny styl, by ułatwić pracę sobie i swoim podwładnym. Jeśli praca staje się ... przyjemniejsza i bardziej wydajna, a jej cele są realistycznie wyznaczone i konsekwentnie egzekwowane, łatwiej o sukces. W czasach, gdy o przetrwaniu firmy decydują jej sprawność i niezawodność w funkcjonowaniu, zarządzanie staje się prawdziwym wyzwaniem, obarczonym wielką odpowiedzialnością.Aby stać się dobrym menedżerem, trzeba się uczyć. Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest ani trudnym w lekturze podręcznikiem akademickim, ani jedną z tych modnych książek biznesowych, o których głośno przez kilka miesięcy, a potem nikt o nich nie pamięta. Zarządzanie dla bystrzaków jest świetnie napisanym kompendium , które przyda się każdemu kierownikowi. Zawiera omówienie istoty pracy menedżera i przedstawia sprawdzone rozwiązania typowych problemów zarządzania. Szczególnie docenisz wskazówki dotyczące najtrudniejszych chwil w pracy menedżera, takich jak zarządzanie zmianą, dyscyplinowanie i zwalnianie pracowników. Zarządzanie może być przyjemne i niezwykle satysfakcjonujące — dowiedz się, jak to osiągnąć! Najważniejsze aspekty pracy menedżera — przewodzenie, inspirowanie i angażowanie pracowników. Dobry zarządca — zatrudnianie pracowników, ich wspieranie i przewodzenie zespołowi. Plan działania — wyznaczanie celów i monitorowanie ich realizacji. Metoda działania — narzędzia i techniki zarządzania. Finansowa strona zarządzania — planowanie i realizacja budżetu. Najczęściej popełniane błędy — wyciąganie wniosków i szukanie nowych rozwiązań. Dowiedz się, jak: wygląda warsztat pracy menedżera, angażować, motywować i nagradzać pracowników, czuwać nad rozwojem pracowników, wyznaczać cele i monitorować ich realizację, skutecznie delegować zadania, wykorzystać zdobycze technologii w celu odniesienia sukcesu. W tej książce znajdziesz: listę obowiązków nowoczesnej kadry zarządzającej, informacje, jak wybrać i zatrudnić nowego pracownika, metody organizacji i kierowania pracą zdalną, sposoby skutecznego komunikowania się, wiedzę o podstawowych zagadnieniach finansowych, w tym związanych z budżetem i rachunkowością, informacje, jak zarządzać etycznie i przetrwać chwile kryzysu. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Septem
  • miękka
Mniej Więcej
  • Bob Nelson, Peter Economy
  • 2016
  • 3
  • 328
  • 230
  • 170
  • 97883283-1900-4
  • 9788328319004
  • ZDDSD

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena