Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji Podejścjie sieciowe

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji Podejścjie sieciowe

47,90

 

W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.

PWE
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-208-1822-2

Liczba stron: 156

Format: 162x238mm

Cena detaliczna: 47,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem