Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Beata Nowotarska-Romaniak

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

59,00

 

Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.
Autorka w monografii:
• prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej,
• identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji,
• charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań,
• wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.

Wolters Kluwer
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-264-4331-2

EAN: 9788326443312

Liczba stron: 218

Format: 160x235mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem