Koszyk 0
Opis:
Książka skierowana jest do wszystkich, którzy uczą dzieci jazdy na nartach. Autorzy (instruktorzy narciarstwa), wykorzystując własne doświadczenie, proponują metodę uczenia się – nauczania przez zabawę. Dlatego też główna część książki to opis zabaw (często z rysunkami), które można wykorzystać podczas prowadzenia zajęć w terenie płaskim i na stoku. Dodatkowo we wstępie autorzy udzielili kilku rad dotyczących między innymi specyfiki nauczania dzieci, sprzętu narciarskiego ... lekcji narciarskiej. Dzięki lekturze książki każdy zainteresowany może wzbogacić swój warsztat instruktorski (nauczycielski) w taki sposób, aby jego lekcje narciarstwa nie tylko dostarczały dzieciom (i dorosłym) więcej radości, ale również były bardziej efektywne dydaktycznie. dr hab. Tomasz Frołowicz W książce zawarto treści ważne dla instruktorów i nauczycieli narciarstwa zjazdowego, głównie tych początkujących. Pod względem merytorycznym stanowi ona doskonałe kompendium wiedzy zawarte w niewielkim i podręcznym opracowaniu; praca jest dobrym połączeniem teorii z praktyką. dr Florian Parnicki Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Krzysztof Makowski, Wojciech Sakłak
  • 2008
  • 1
  • 72
  • 236
  • 168
  • 97883-7134-2868
  • 9788371342868
  • W7968

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena