Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

31,38

 

W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością – pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-778-4453-3

Liczba stron: 288

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 37,80 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem