Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

29,63

 

Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-778-4466-3

EAN: 9788377844663

Liczba stron: 240

Format: 17.0x23.0cm

Cena detaliczna: 35,70 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem