Koszyk 0
Opis:
Analiza wchodzenia nowego medium, jakim w latach 60. była telewizja, w polski system mediów masowych (wówczas nazywanych środkami masowej informacji i propagandy). Autor w swojej pracy zajmuje się zagadnieniem ogromnie ważnym z punktu widzenia historyków - a mianowicie związkiem telewizji z życiem społeczeństwa. O ile prasa , radio oraz film były w PRL traktowane jako środki propagandy, to telewizja rozwijała się spontanicznie, z inicjatywy oddolnej - inżynierów, dziennikarzy radiowych ... Kierownictwo PZPR z towarzyszem Wiesławem Gomułką na czele, nie dostrzegali znaczenia telewizji jako instrumentu propagandy partyjnej, a raczej traktowali ją jako środek upowszechniania kultury. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Trio
  • miękka
Mniej Więcej
  • Patryk Pleskot
  • 2007
  • 1
  • 208
  • 205
  • 145
  • W krainie PRL
  • 978-83-7436-135-4
  • 9788374361354
  • N2317

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.