Koszyk 0
Opis:
Książka omawia podstawy teoretyczne i podstawy prawne wdrażania procedur projakościowych w oświacie. Autorka szczegółowo analizuje terminologię związaną z tematem, rozróżniając, pozornie synonimiczne, pojęcia: skuteczność, efektywność, jakość. Odnosi omawiane kwestie do rozwiązań międzynarodowych oraz polskich uregulowań prawnych. Pokazuje różnice między zewnętrznym a wewnętrznym mierzeniem jakości pracy szkoły. Podkreśla, że mierzenie jakości nie jest celem samym w sobie ... ale jednym ze środków prowadzących do celu - doskonalenia pracy szkoły. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Ewa Kędracka-Feldman
  • 2004
  • 1
  • 43
  • N
  • 83-02-09260-6
  • 9788302092602
  • H0450

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.