Koszyk 0
Opis:
  SPRAWNE CIAŁO OD STÓP DO GŁÓW – ta książka podpowie, jak ćwiczyć, by skutecznie trenować wszystkie partie mięśni i osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Ponad 650 mięśni spełnia w naszym organizmie ważne zadania: ·  -wpływają na przemianę materii, ·  spalają substancje odżywcze i produkują energię, ·  ogrzewają, ·  ... wytwarzają substancje przekaźnikowe, ·  regulują czynność mózgu, ·  wspierają odporność immunologiczną, ·  chronią narządy wewnętrzne. Aby ćwiczyć i stać się sprawnym, nie potrzeba żadnych zaawansowanych przyrządów ani osobistego trenera. Butelka wody albo schody to wystarczająca pomoc, by trenować określone sekwencje ruchów oraz skutecznie i precyzyjnie bodźcować pojedyncze mięśnie lub ich grupy. Zaprezentowany w książce trening mięśni opracowany przez eksperta w dziedzinie sportu pozwoli każdemu poprawić i wzmocnić: ·  sprawność, ·  wytrzymałość, ·  koordynację ruchową, ·  zmysł równowagi, ·  siłę mięśni, a wszystko to dzięki urozmaiconym ćwiczeniom i sprawdzonym cyklom treningowym do przeprowadzenia w dowolnym czasie i w dodatku bez żadnych akcesoriów! PODSTAWOWE ZASADY SKUTECZNEGO TRENINGU 1. OKREŚL SWÓJ CEL! Wyznacz sobie cel – utratę wagi, wymodelowanie sylwetki lub przyrost tkanki mięśniowej – i zacznij konsekwentnie trenować według odpowiedniego programu, nie tracąc z oczu obranego celu. Mięśnie trzeba bowiem pobudzać i ćwiczyć w sposób celowy. Próbowanie wszystkiego po trochu na dłuższą metę niczego nie zmieni i w rezultacie poddasz się rozczarowany. 2. PAMIĘTAJ O CAŁYM CIELE! Nie ćwicz wyłącznie pojedynczych mięśni, na przykład bicepsów czy mięśni klatki piersiowej. Aby twoje ciało zyskało sprawność i wytrzymałość, musisz uwzględnić wszystkie partie mięśni. Mięśnie to gracze zespołowi i nie lubią, gdy trenujesz tylko niektóre z nich. 3. DBAJ O UROZMAICENIE! Trening nie może być nudny – ani dla ciebie, ani dla twoich mięśni. Odmiana i różnorodność, czy to w formie nowych ćwiczeń, różnych pozycji ciała, czy zmian intensywności, stanowią wielki atut. Tylko wtedy rozwijasz swoją sprawność. Jednostajność podczas treningu nie tylko jest nudna, ale także uniemożliwia osiągnięcie pożądanych efektów. 4. RÓB PRZERWY! Twoje mięśnie potrzebują czasu na „przetrawienie” treningu. Dzięki przerwom mogą rozwijać się i tworzyć nowe struktury. Zmęczone mięśnie są słabe, a zatem regularnie pozwalaj swoim mięśniom na dzień lub dwa dni odpoczynku. 5. WYKORZYSTUJ SWOJE OTOCZENIE  Aby wymyślić nowe ćwiczenia, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Wszędzie kryją się możliwości, by urozmaicić trening lub wprowadzić nowy poziom trudności. Przebywając poza domem, szukaj gałęzi do podciągania się, niestabilnego podłoża do robienia pompek albo lekkich pochyłości do utrudnienia przysiadów. Przekonasz się, że trening bez przyrządów można przeprowadzić wszędzie i sprawia to wielką przyjemność. 6. PIJ DUŻO WODY Aby wszystkie komórki mięśniowe zostały odpowiednio zaopatrzone w substancje odżywcze, powinieneś wypijać codziennie co najmniej 30 ml płynów na kilogram masy ciała. Wszystkie ważne substancje docierają do komórek poprzez płyny i tą samą drogą usuwane są produkty przemiany materii. 7. WYKORZYSTAJ OKNO ANABOLICZNE W ciągu dwóch pierwszych godzin po treningu organizm musi zostać zaopatrzony w substancje budulcowe, czyli proteiny. W tym tak zwanym „oknie anabolicznym” występuje zwiększone zapotrzebowanie na białko, o czym należy pamiętać. Nie zapominaj jednak także o odpowiednim zaopatrzeniu organizmu w proteiny na co dzień. Białko dostarczane wyłącznie po treningu często nie pokrywa całego dziennego zapotrzebowania. 8. NIE BÓJ SIĘ DUŻEGO WYSIŁKU Gdy już przyzwyczaisz swój organizm do wysiłku, możesz od czasu do czasu dojść do granic wytrzymałości, aby pobudzić „uśpione” włókna mięśniowe. W ten sposób bardzo szybko zyskasz większą siłę, a nie spowoduje to nadmiernego rozrostu mięśni. IDEALNY TRENING BEZ PRZYRZĄDÓW… …abyś mógł trenować zawsze i wszędzie dla uzyskania szczupłej sylwetki i poprawy sprawności. Najskuteczniejszą pomoc masz zawsze przy sobie – własne ciało! Ponad 100 ćwiczeń, liczne warianty dla początkujących i zaawansowanych, na urozmaicenie i do intensywnego treningu, oraz całościowe plany treningowe, dzięki którym będziesz mieć idealne wymodelowane ciało i poczujesz się świetnie. Dodatkowo w książce znajdziesz zasady odżywiania, które pomogą ci uzyskać wymarzoną sylwetkę. O AUTORZE Profesor dr Ingo Froböse jest wykładowcą niemieckiej Akademii Wychowania Fizycznego w Kolonii, największego na świecie uniwersytu sportowego. Profesor Froböse zajmuje się zapobieganiem urazom i rehabilitacją ruchową. W ramach swojej specjalizacji kładzie nacisk na kwestie zdrowotne, prowadzi też Centrum Zdrowia. W nauczaniu i pracach badawczych skupia się na promocji zdrowia, metodach przeciwdziałania urazom i terapii sportowej. Regularnie prowadzi wykłady na temat fitnessu i zdrowia. Jako jeden z wiodących ekspertów od spraw zdrowia w Niemczech współpracuje z niemal wszystkimi dużymi niemieckimi czasopismami branżowymi, a także występuje w programach telewizyjnych. Od 2010 roku towarzyszy na wizji osobom, które chcą stać się zdrowsze, sprawniejsze i szczuplejsze. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • RM
  • miękka
Mniej Więcej
  • Prof. dr Ingo Froböse
  • 2016
  • 1
  • 160
  • 235
  • 165
  • 978-83-7773-532-9
  • 9788377735329
  • ZD8XP

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.