Koszyk 0
Opis:
Określony w tytule przedmiot rozprawy, dotyczy strategicznego zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu, ma istotne znaczenie poznawcze i aplikacyjne. Istotne dla uzasadnienia celowości wyboru tematu rozprawy jest także wyraźne wyodrębnienie dwóch obszarów badań zarządzania marketingowego. Pierwszy dotyczy przedsiębiorstw, które deklarowały "znalezienie się" lub pozostawanie w stanie kryzysu , a drugi - przedsiębiorstw, które symptomów kryzysu nie odnotowały ... Praca jest interesującym i wartościowym studium teoretyczno-empirycznym. Stanowi potwierdzenie rozległej wiedzy ogólnej Autora, a także umiejętności realizacji wielkich programów badawczych. Uzyskane wyniki w istotnym stopniu wzbogacają wiedzę o podstawowych problemach zarządzania marketingowego. Przedstawiona w pracy wielowariantowa propozycja zarządzania marketingowego w warunkach kryzysu może być przydatna dla praktyki gospodarczej. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Krzysztof Andruszkiewicz
  • 2007
  • 280
  • 236
  • 165
  • 97883-231-21398
  • 9788323121398
  • O7484

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.