Strategiczna karta wyników firm usługowych

Gupta Praveen, Rajesh Tyagi K.

Strategiczna karta wyników firm usługowych

54,00

 

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.

Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.

Książka adresowana jest do:
menedżerów firm usługowych,
specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
przedsiębiorców.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-6259-7

Liczba stron: 264

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 54,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem