Koszyk 0
Opis:
Komplet 3 tytułów Strategia błękitnego oceanu Audiobook CD mp3. Czyta Tomasz Kućma. Czas nagrania 7 godzin 37 minut. Dawaj innym szczęście Audiobook CD mp3. Czyta Janusz German. Czas nagrania 8 godzin 5 minut. Marketing 3.0 Audiobook CD mp3. Czyta Piotr Warszawski. Czas nagrania 5 godzin 22 minuty. Zestaw książek audio w unikalnym etui Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje ... dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renee Mauborgne Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej - doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt. Dawaj innym szczęście Tony Hsieh W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu ? i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Marketing 3.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • W. Chan Kim, Renee Mauborgne, Tony Hsieh, Philip Kotler
  • 190
  • 135
  • 978-83-7746-158-7
  • 9788377461587
  • ZAIMW

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena