Koszyk 0
Opis:
Książka przedstawia techniki sprzedaży sprawdzone i stosowane z sukcesem przez najlepszych sprzedawców. Autor jest jednym z najlepszych trenerów sprzedaży w Polsce. Pierwsza książka Artura Wikiery zatytułowana ALFAbet motywacji szybko osiągnęła status bestsellera. Sprzedawca ALFA rozwija wątki z tej pierwszej książki dotyczące sprzedaży, uzupełniając je opisem skutecznych i sprawdzonych metod zwię ... kszania efektywności sprzedaży. W szczególności książka przedstawia zarówno klasyczne podejście do budowania relacji i skutecznego komunikowania się, jak i najnowsze techniki i narzędzia z zakresu wywierania wpływu, perswazji oraz NLP. Autor zaprosił do współpracy grono najlepszych sprzedawców w Polsce z różnych dziedzin, którzy wspólnie pokazują, że na szczyt nie prowadzi żadna droga na skróty, za to są metody, które można opanować i wykorzystać, aby droga do sukcesu  w sprzedaży była krótsza. Autor tak mówi o sobie: „Jestem trenerem sprzedaży, mówcą motywacyjnym, coachem oraz mentorem w sektorze ubezpieczeniowo-finansowym. Wśród moich klientów są m.in. AXA Polska, AEGON, Compensa, DF DIAMENT, Grupa Azoty, Hortex, ING Nationale-Nederlanden, PZL Świdnik oraz Uniqa.Szkoliłem zespoły handlowców oraz kadrę menedżerską tych i wielu innych spółek". Artur Wikiera przeprowadził ponad 600 szkoleń i warsztatów z procesów sprzedażowych, wystąpień publicznych, motywacji, zarządzania zespołem i przywództwa. Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Artur Wikiera
  • 2016
  • 234
  • 218
  • 141
  • *, 978837561-656-9
  • 9788375616569
  • ZD921

Recenzje czytelników

Polecam

Ocena:
Autor:
Data:
Sprzedawca powinien ją znać. Książka bardzo dobra i przydatna.
Czy ta recenzja była przydatna?

Jak zostać TOP sprzedawcą?

Ocena:
Autor:
Data:
„Handlowanie to gra” – pisali Wojciech Haman i Jerzy Gut w swojej książce pod tym samym tytułem. Trudno się nie zgodzić z tym stwierdzeniem, ale dobrze jest, jeśli to jest gra, w której wygrywają dwie strony, w której żadna nie czuje się pokrzywdzona, wykorzystana, żadna nie ma wątpliwości, co do słuszności dokonanej transakcji.

O tym, jak być efektywnym sprzedawcą, jak zaspokajać potrzeby klientów, jak budować relacje i jak kochać to, co się robi, pisze Artur Wikiera ... znajdujący się w czołówce najlepszych trenerów sprzedaży oraz mówców motywacyjnych, człowiek z wieloletnim doświadczeniem w branży. W książce „Sprzedawca Alfa”, opublikowanej nakładem wydawnictwa POLTEXT, dzieli się z czytelnikami swoim sposobem na sukces oraz motywuje do pracy nad sobą i stosowanymi technikami. Po książkę powinny sięgnąć w szczególności osoby, które dopiero wchodzą w świat handlu bądź też dopiero planują karierę w sprzedaży, ale również osoby zawodowo się tym zajmujące z pewnością znajdą wiele informacji, które być może pozwolą zmodyfikować dotychczasowe sposoby sprzedaży, czyniąc je bardziej efektywnymi.

Autor nie sili się na naukowy ton, nie operuje słownictwem, które tworzyłoby dystans pomiędzy nim – jako sprzedawcą Alfa – a odbiorcami jego książki. Ale też i naukowych wynurzeń na temat psychologii sprzedaży nie można było się spodziewać, wszak jednym z filarów efektywnej sprzedaży jest komunikacja. Padające tu słowa obrazowo tłumaczą kolejne kroki i metody, dowodzą też, jak niekiedy nawet drobna zmiana w wyglądzie czy też w przebiegu rozmowy z klientem potrafi przysłużyć się zamknięciu sprzedaży. W kolejnych rozdziałach książki Wikiera tłumaczy, w jaki sposób postawa może wpłynąć na nasze nastawienie oraz podejście do sprzedaży, zwracając jednocześnie uwagę, iż za sukces nie odpowiada talent, ale ciężka praca, ciągłe podnoszenie się z upadku, podejmowanie nowych wyzwań, nieustanne doskonalenie. Odpowiemy również na pytanie, czy sprzedaż jest procesem i co to dla nas oznacza, a także poznamy moc zmiany oraz przekraczania (swoich) granic.

Identyfikować będziemy również klienta, zastanawiając się, jakie są możliwe kanały dotarcia do niego, na co postawić w przypadku strony internetowej i co jest istotne w korzystaniu z mediów społecznościowych. Autor przypisuje dużą rolę planowaniu, bowiem dzięki niemu możemy się rozwijać, jesteśmy bardziej efektywni, możemy czuwać nad stopniem realizacji celu. Wikiera namawia nas również do budowania relacji i nieustannego ich podtrzymywania – nie tylko w momencie samej sprzedaży, ale poczynając od rozmowy telefonicznej, po obsługę posprzedażową. Posługując się licznymi przykładami pokazuje jak ważne jest pierwsze wrażenie, podaje również złotą „10” tego, co najsilniej wpływa na potencjalnego klienta w fazie nawiązania relacji.

Wikiera pisze ponadto o wadze właściwych pytań, o posługiwaniu się językiem korzyści oraz o tym, jak cenne są dla sprzedawcy … obiekcje klienta. W oparciu o swoje doświadczenie, a także sposoby wypracowane podczas licznych szkoleń, autor dzieli się z nami metodami „rozbrajania” zastrzeżeń, zanim jeszcze padną z ust klienta, pokazuje również, jak postawić kropkę nad „i”, zamykając sprzedaż. Szczególnie cenne są tzw. bonusy, stanowiące integralną część książki, zawierające top narzędzia perswazyjne, możliwe do wykorzystania w komunikacji, budowaniu relacji z klientem, także sprawdzone techniki skutecznego umawiania spotkań i zagadnienia związane ze sprzedażą grupową.

Już same te dodatkowe materiały, jeśli tylko wdrożymy zawarte w nich cenne rady, powinny podnieść efektywność sprzedaży, jeśli jednak pozostaniemy otwarci na wszystkie przekazane informacje, od razu testując ich skuteczność, nasze wyniki drastycznie wzrosną. Żałuję, iż książka ukazała się na rynku tak późno, bowiem zawartą w niej wiedzę długo zdobywałam, wertując liczne poradniki i strony internetowe, posługując się metodą prób i błędów testowałam je w praktyce. Teraz, wszystkie kluczowe kwestie zostały omówione właśnie w książce „Sprzedawca Alfa”. Książce, która może znów rozbudzić w nas pasje do sprzedaży, która pokazuje jak sprzedawać i jak zarażać entuzjazmem!

Justyna Gul
Qulturasłowa
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.