Koszyk 0
Opis:
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być ... a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym... Czyżby bańka pękła? Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: "Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?". Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Helion
  • miękka
Mniej Więcej
  • Anna Miotk
  • 2013
  • 248
  • 208
  • 138
  • 978-83246-4932-7
  • 9788324649327
  • ZAVMY

Recenzje czytelników

Skuteczne social media

Ocena:
Autor:
Data:
Aby bardziej zagłębić się w temat social media, skusiłam się na przeczytanie książki Anny Miotk: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Muszę przyznać już na wstępie, iż się nie zawiodłam.

Anna Miotk posługuje się rzeczowym i bardzo przyjemnym stylem pisania i jej poradnik czyta się jednym tchem.Dla mnie osobiście było to dobre uzupełnienie wiadomości, sprecyzowanie tego, czym jest marketing społecznościowy, a także jakie narzędzia są jeszcze potrzebne ... aby promować firmę w social media. Muszę jednak wspomnieć, iż początek tej książki wcale nie jest pozytywny i niesie za sobą nieco negatywne przesłanie, bowiem autorka twierdzi, iż social media stają się coraz mniej przekonujące, a także nie są już tak potężnym narzędziem. Być może ma rację, jednak poszczególne rozdziały uczą czytelników jak kreować pozytywny wizerunek swojej marki w szeroko pojętym internecie.

Bardzo dobrze czytało mi się Skuteczne social media, jest to lektura nie tylko dla firm, ale także dla osób, które chcą poznać social media i ich mechanizm. Styl, tak jak wspomniałam, jest lekki i nie jest to toporna lektura dla przeciętnego człowieka, niezaznajomionego z tematem. Wręcz przeciwnie, każdy odnajdzie się w stylu autorki i sposobem przekazywania przez nią informacji. Anna Miotk świetnie wytłumaczyła różnice między PR a marketingiem, jak ich struktury i zależności zmieniały się w przeciągu lat. Każdy może sięgnąć po tę lekturę, aby wynieść dla siebie wiedzę ogólną o mediach społecznościowych czy po to, by zacząć działać intensywniej na tym polu.
Czytaj dalej >> << Zwiń
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.