Reżyseria filmu reklamowego

Dragowić Katarzyna, Dragowić Nono

Reżyseria filmu reklamowego

6.5

(8 ocen) wspólnie z

79,00

 

Pierwsza pozycja Wydawnictwa Wojciech Marzec z zakresu filmu i REKLAMY! Wydawnictwo poszerza zakres swoich czytelników o nowych… twórców reklam! Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o „ludzi reklamy”, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu. Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie. Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres...

Wojciech Marzec
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-931-2113-7

Liczba stron: 606

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem