Koszyk 0
Opis:
Within the area of media studies the radio seems relatively neglected. It is television, Internet and its applications, or even the press, though declining but still important, that gather much more attention. The radio – despite its wide reach and new Internet forms – appears to be secondary medium; accompanying to daily activities, but second to television. Nonetheless it is fascinating in its metamorphoses ... This monograph although originates from social and human sciences is of interdisciplinary character. It introduces terminology, concepts and methods both from sociology, media and cultural studies, anthropology. The book includes a number of papers that regard content analysis, radio program structure, its functioning, actions and perception. They are useful in many ways: as an opportunity to exchange experience on the international level and as a contribution to debate over radio practice. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • UMCS
  • miękka
Mniej Więcej
  • Grażyna Stachyra
  • 2013
  • 306
  • 240
  • 170
  • 978-83-7784-321-5
  • 9788377843215
  • ZB0O9

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.