Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych Przedsiębiorczość - Pieniądze - Konsumpcja

Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych Przedsiębiorczość - Pieniądze - Konsumpcja

5.0

(1 ocena) wspólnie z

50,00

 

W publikacji przedstawiono główne problemy współczesnej psychologii ekonomicznej dotyczące zachowań ludzi związanych z zarabianiem pieniędzy i umiejętnym, racjonalnym gospodarowaniem nimi, dzięki czemu możliwe staje się nabywanie dóbr i zaspokajanie różnorakich ludzkich potrzeb. Zarabianie i pomnażanie pieniędzy związane jest z przedsiębiorczością. Psychologiczny opis tego zjawiska, determinant i konsekwencji przedsiębiorczości to zagadnienie, które zajmuje ważne miejsce w prezentowanej publikacji. Wiele uwagi zajmuje w niej także psychologiczna problematyka rozumienia istoty pieniądza, stosunku do pieniędzy i posługiwania się nimi. W prezentowanych artykułach analizowane są istotne aspekty postaw wobec pieniędzy i uwarunkowania pewnych form dysponowania pieniędzmi, takich jak ubezpieczanie się, inwestowanie oraz oszczędzanie lub zaciąganie kredytów. Zamykające monografię artykuły skoncentrowane są na wybranych aspektach zachowań konsumenckich, które bezpośrednio odnoszą się do zaspokajania potrzeb poprzez wydawanie zarobionych pieniędzy w określony sposób.

Difin
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-764-1287-0

EAN: 9788376412870

Liczba stron: 310

Format: 15.5x23.0cm

Cena detaliczna: 50,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem