Koszyk 0
Opis:
Jest to praca znacząca w obszarze dyskursu na temat komunikowania społecznego, wnosi żywą i bogatą intelektualnie refleksję nad tym podstawowym procesem społecznym. Zespół autorów podejmuje problemy z trzech obszernych i kontrowersyjnych poznawczo i praktycznie wątków, czyli kwestii komunikacji niewerbalnej, komunikacji ukierunkowanej na manipulację i komunikacji odnoszonej do kontekstu kulturowego ... Owe ambitne zamierzenia zostały w metodologicznie poprawny i bardzo inspirujący sposób zrealizowane w trakcie badań empirycznych, których referowaniu poświęconych jest wiele artykułów, a także w eseistycznie ukształtowanych wypowiedziach o wysokim współczynniku samodzielności myślowej. Praca ta jest dowodem ewolucji wiedzy o komunikowaniu w psychologii polskiej - to już nie tylko powtórki i reinterpretacje myśli zachodniej, ale własne, przemyślane i dojrzałe do krytycznego ujęcia podejścia do wielu aspektów tej probiematyki. prof, dr hab. Zbigniew Nęcki Uniwersytet Jagielloński (fragment recenzji) Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Jarosław Klebaniuk
  • 2005
  • 1
  • 204
  • 83-7432-102-4
  • 9788374321020
  • J1465

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena