Przedsiębiorstwo turystyczne Ujęcie statyczne i dynamiczne

Bednarska Marlena, Gołembski Grzegorz, Markiewicz Ewa

Przedsiębiorstwo turystyczne Ujęcie statyczne i dynamiczne

41,90

 

Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.

PWE
Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-208-1697-6

EAN: 9788320816976

Liczba stron: 300

Format: 161x236mm

Cena detaliczna: 41,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem