Koszyk 0
Opis:
Poznaj zasady ekstremalnej użyteczności Jak tworzyć jednorodne, eleganckie interfejsy? Jak zapewnić kontrolę poprzez upraszczanie? Jak zaspokoić potrzeby użytkowników? Technologie, które z założenia mają ułatwiać nam życie, często sprawiają wrażenie, jakby działały przeciwko nam. Konfigurowanie telefonu komórkowego, podłączenie laptopa do telewizora czy dotarcie do poszukiwanej witryny internetowej bywają czasem prawdziwą drogą przez mękę. Czy zauważyłeś ... że im więcej możliwości oferuje dane oprogramowanie, tym trudniej znaleźć tę funkcję, której naprawdę potrzebujesz? Dlatego też najważniejsza jest prostota (nie mylić z minimalizmem!) ? bez względu na to, czy projektujesz całą skomplikowaną witrynę internetową, aplikację na urządzenie przenośne, czy tylko menu. Użyteczność to rzecz, której można się nauczyć. Książka "Prostota i użyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych" pokazuje, jak to zrobić ? z humorem, praktycznymi przykładami, cytatami i przypadkami wziętymi z życia. Dowiesz się, jak zmniejszać stopień złożoności dzięki zastosowaniu technik organizowania, usuwania, ukrywania i przenoszenia. Zobaczysz także, jak stworzyć jednorodne, eleganckie interfejsy, które użytkownicy z miejsca polubią. Usuwanie funkcji, które się nie sprawdzają Nadawanie funkcjom priorytetów Inteligentnie dobrane opcje domyślne Upraszczanie zadań Przenoszenie między urządzeniami Alfabety i formaty Tworzenie otwartych rozwiązań Łatwe wyszukiwanie funkcji Poznaj zasady tworzenia prostych i użytecznych interfejsów! Giles Colborne - od dwudziestu lat pracuje jako projektant rozwiązań nastawionych na zaspokajanie potrzeb użytkowników. Jest dyrektorem zarządzającym cxpartners, angielskiej firmy świadczącej usługi doradcze w zakresie zwiększania prostoty użytkowania witryn internetowych i urządzeń przenośnych. Do grona klientów cxpartners należą największe firmy z całego świata, w tym Vodafone, Marriott, Nokia i Jaguar. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Helion
  • miękka
Mniej Więcej
  • Giles Colborne
  • 2011
  • 200
  • 235
  • 158
  • 978-83-246-3135-3
  • 9788324631353
  • ZAA9I

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena