Koszyk 0
Opis:
Zaprojektuj nowe aplikacje dla urządzeń mobilnych Środowisko Visual Studio i szkic projektu Wykorzystanie języka C# i platformy .NET Compact Zastosowanie grafiki trójwymiarowej z mobilnym Direct3D Urządzenia przenośne, począwszy od telefonów komórkowych, a skończywszy na GPS-ach i kieszonkowych odtwarzaczach wideo, są dziś niezwykle popularne. Wiele z nich łączy w sobie tak przeróżne funkcje, że można je nazwać minikomputerami. Nic dziwnego ... że pracują pod kontrolą uniwersalnego systemu operacyjnego, zdolnego obsłużyć wiele różnych aplikacji, który bez kłopotu można przenieść z jednego urządzenia na drugie. Podobna kompatybilność samych aplikacji gwarantuje możliwość ich wielokrotnego wykorzystania w różnych typach urządzeń, a użytkownikom zapewnia komfort błyskawicznego opanowania obsługi nowego telefonu czy aparatu fotograficznego. W książce "Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych i systemu Windows Mobile " omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C# dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Znajdziesz tu wszystkie aspekty pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), aż po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Dowiesz się także nieco więcej o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D. Środowisko programistyczne Visual Studio i emulatory Tworzenie, zapisywanie i wczytywanie projektu Uruchomienie aplikacji na rzeczywistym urządzeniu Język C# i praktyka projektowania aplikacji dla platformy .NET Compact Projektowanie kontrolek i kontrolki charakterystyczne dla platformy .NET Compact Studium przypadku - gra Reversi Obsługa podstawowych funkcji telefonu i programu Outlook Detekcja stanu urządzenia przenośnego i dodatkowe funkcje urządzeń przenośnych Przechowywanie danych w SQL Server Compact i plikach XML Grafika trójwymiarowa z mobilnym Direct3D Instalacja Windows Mobile 6 Professional SDK Zagwarantuj uniwersalność swoich aplikacji - buduj je dla systemu Windows Mobile. Czytaj dalej >> << Zwiń
  • Helion
  • miękka
Mniej Więcej
  • Jacek Matulewski, Bartosz Turowski
  • 2010
  • 388
  • 235
  • 160
  • 978-83-246-26-311
  • 9788324626311
  • ZA0RL

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena